مقاله‌ها کتاب‌ها همایش‌ها خبرها
ورود راهنما

   
جستجوی پیشرفته
نمايش مقاله‌ها

لينك‌ها

[ گزارش اشكال در مقاله | بازگشت | جستجو | ليست كنفرانس‌ها ]

اطلاعات مقاله

[ اعتبار مورد نياز: 3 | تعداد صفحات: 6 | 679 بار مشاهده چكيده | 0 بار دريافت متن كامل ]

عنوان مقاله: Comparison of fatigue performance and resilient modulus of porous asphalt mixtures modified with polymer
سرفصل مربوط: قير
سال انتشار: 1387
نوع ارايه:
محل انتشار: [ اولین کنفرانس بین المللی قیر ]
زبان مقاله: حجم فايل:

نمايش خلاصه مقاله

لطفا اگر نقد و نظری درباره این مقاله دارید آن را درج کنید: [ نوشتن نقد بر اين مقاله ]

Comparison of fatigue performance and resilient modulus of porous asphalt mixtures modified with polymer

نويسنده‌گان:

[ Hamid Behbahani ] - Professor, Department of Civil Engineering, Iran University of Science &Technology
[ Jafar Rahmani ] - M.Sc., Department of Civil Engineering, Iran University of Science & Technology
[ Hoshang Katebi ] - Assistant professor, Department of Civil Engineering, Tabriz University
[ Sadeg Ehsani ] - Plastic laboratory, Iran Polymer &Petrochemical Institute

خلاصه مقاله:

The purpose of this study is to evaluate performance of control and modified porous asphalt mixtures. Conventional and four modified mixtures were studied on porous asphalt performance. Ethylene vinyle acetate, rubber, Elvaloy and styrene-butadiene rubber were used as modifiers. The porous asphalt mixtures containing 60/70 penetration grade unmodified bitumen and polymer modified bitumens were plant prepared with one
source of aggregate. Indirect tensile and beam fatigue tests were used for evaluation of fatigue characteristics and Resilient modulus of control and modified mixtures. According to the beam fatigue test results and based on the fatigue criterion of 50% reduction in stiffness, modification of bitumen increased the fatigue life .It was also observed that the SBR modified mixtures gives the longest fatigue life. Finally, it was founded that the resilient modulus values of the modified mixtures at 25 oC were not significantly different from that of the unmodified mixtures and the values tend to converge.


كلمات كليدي:

Porous asphalt; modified bitumen; Fatigue performance; Resilient modulus

فایل PDF حاوی متن کامل این مقاله در حال حاضر در سایت موجود نمی‌باشد.


[ لينک دايمي به اين صفحه: http://www.EChemica.com/Paper-BITUMEN2008-BITUMEN2008_12.html ]

نمايش صفحه قابل چاپ خلاصه مقاله معرفي مقاله به ديگران
راهنمایی دریافت اصل مقاله

منبع مقالات ایکمیکا دبيرخانه کنفرانسها است. برخي از دبيرخانه ها اقدام به انتشار اصل مقاله نمي نمايند. به منظور تکميل بانک مقالات موجود، چکيده اين مقالات در سايت درج مي شوند ولي به دليل عدم انتشار اصل مقاله، امکان ارائه آن وجود ندارد.

دريافت اصل مقاله (ویژه اعضا)

اصل مقاله فوق منتشر نشده و يا در سايت موجود نيست.

منو اصلي
 صفحه اصلي
 عضویت / ورود
 جستجوی مقالات
 جستجوی کتاب
 فهرست كنفرانس ها
 راهنماي عضويت
 فهرست مجموعه کتابها


آمار سایت
تعداد كنفرانس‌ها: 46
تعداد مقالات: 9624
شامل: 74225 تعداد صفحات:
به حجم: 5219 مگا بايت
تعداد مشاهده چكيده: 2046761
تعداد دريافت مقاله: 60942

تعداد كاربران عضو: 9493

حاضرين در سايت: 12

حداكثر حاضرين در سايت: 190
در تاريخ: 1387/8/28
تعداد دفعات جستجو: 31253
تعداد صفحات بازدید شده:
7365448
بار از تاریخ خرداد 1386


همکاران راهبردی




   
کلیه حقوق این سایت متعلق به محمد بهبهانی می باشد.
همراه: 09128363705، آدرس الکترونیکی : albahbahanee@gmail.com
.:: ScienCM: بسته سایپرز، باشگاه دانش (دانلود رایگان مقاله ژورنالی) ::.